Bimp - новий фінсервіс для компаній
Трійка партнерів із Дніпра запускають новий сервіс для обліку фінансів під b2b та сектор виробництва. Плани на рік-два - закріпитися на ринку України, потім вийти на міжнародний ринок і почати заробляти там. Над проектом, що отримав назву Bimp, працюють трохи більше року, в нього інвестовано близько $300 000.
Перейти на сайт Bimp
|
Конкурентів на ринку достатньо: починаючи від старожила 1C, який все ще найпопулярніший на українському ринку, і до молодших гравців. Але команда Bimp, з якою поговорив редактор AIN.UA, наполягає - вони мають переваги, які дозволять отримати клієнтів і стати помітним гравцем на місцевому ринку. Звідки така впевненість? Є кілька причин. Редактор AIN.UA розповідає, про що йдеться.
Як з’явилась ідея - Юлія Диряв
Як це часом буває, основа проекту – власний біль його засновника. Так було і у випадку з Юлією Дирявко. Вона працювала фінансовим директором в групі компаній Дмитра Євченка, до якого ми повернемося пізніше. Побачивши можливість, пройшла навчання за програмою МВА. У підсумку з’явився план запуску консалтингової компанії з надання бухгалтерських послуг на аутсорсингу.
Час показав, що на одній бухгалтерії далеко не заїдеш, але клієнти самі підказали новий напрямок для розвитку - управлінський облік. Закрити потреби можна було лише через 1С та її доопрацювання під кожного окремого клієнта. Для цього знайшли підрядника, який взяв на себе технічний бік роботи.
Підрядника з технічної інтеграції довго шукати не довелося, ним стала компанія Дмитра Обухова – одного з провідних експертів у сфері автоматизації.
Але що більше клієнтів приходило, то чіткіше ставало зрозуміло: 1С - складна система, яку вибирають здебільшого через те, що так роблять усі та й особливо немає вибору.
З’явилася ідея: якщо знань, яких потрібно клієнту, вистачає, чому б не створити щось своє.
Шлях від ідеї до бізнес-плану - Дмитро Обухов
Для запуску будь-якого технологічного продукту потрібний технічно підкований спеціаліст у команді. Юлія таких знань не мала, а от майбутній СЕО і СТО виявився чи не найближчим партнером. Дмитро Обухов — власник компанії, яка якраз і займається інтеграцією 1С та її кастомізацією для клієнтів Юлії.
Сторони швидко потиснули руки та стали партнерами. Дмитро не приховує, що працювати з 1С - ще те задоволення: платформу складно назвати новою з технічного погляду. Як наслідок, на допилювання йде багато сил. Компанія отримує за це гроші, але не насолоду від роботи. Інша річ - створити сучасний продукт із перспективою міжнародної експансії.
Так проект отримав майбутнього СТО та команду розробки. Разом майбутні партнери створили бізнес-план на два роки наперед. Справа залишилася за малим - знайти гроші.
Де гроші - Дмитро Євченко
Як і в історії з пошуком СТО, інвестором виявився найближчий партнер, а точніше - один із керівників компанії, де працювала Юлія.
Дмитро не приховує, що надихається сучасними можливостями ринку: хороший технологічний продукт можна виростити в «мільярдний бізнес», створивши велику глобальну історію, з офлайн-бізнесом це зробити набагато важче. Bimp для нього був не першою інвестицією у стартапи, але він упевнений, що саме цей проект стане найуспішнішим. Тією самою «однією з десяти» успішних інвестицій.
Побачивши бізнес-план, Дмитро погодився стати ангельським інвестором та виділити команді $300 000 на розробку продукту. Залучати сторонніх інвесторів не стали, для цього немає необхідності. За словами Дмитра, за рік роботи команда не вийшла за рамки бюджету і поки успішно слідує наміченому плану витрат. Інша річ - терміни запуску.
Bimp
Партнери розділили між собою обов’язки та набрали команду для роботи над проектом. Зараз це понад 20 осіб. Спочатку працювали між Києвом та Дніпром, зараз усі перебралися до столиці.
Спочатку Bimp мав стартувати ще навесні 2021 року. Але бажання запустити максимально наповнений функціями продукт перемогло: термін переносили кілька разів. Всі члени команди одностайно зійшлися на думці, що для потужного старту необхідно відразу зробити великий реліз та покрити різні категорії клієнтів.
За цей час Bimp став платформою управлінського обліку (фінансовий, складський та виробничий облік, а також CRM, послуги тощо). Демо-версію редактору AIN.UA показували близько 30 хвилин і пройшли за цей час не більше половини можливостей сервісу. Бажання зробити такий комплексний продукт зрозуміле:
- Клієнти з різних сегментів вимагають різного набору функцій. При цьому команда Bimp хотіла зробити продукт, який би відразу ці функції давав, а не вимагав ще додаткового багатомісячного допилювання сервісу. Тож зібрали все в одному.
- Глибоке розуміння бізнесу дозволяє додати навіть ті функції, про які компанія може спочатку не думати. Наприклад, у Bimp можна розділити напрямки бізнесу та побачити, що приносить дохід, де гроші втрачають, а не просто дивитися на «загальний котел» та думати, що з бізнесом все добре.
Заробляти планують на підписках. Користувачеві доступні три пакети Silver / Gold / Platinum за цінами 499 / 999 / 1499 грн. Сьогодні модель підписки - найпопулярніша і в компанії найдоступніша: немає необхідності платити відразу великі гроші.
У компанії не приховують, що Bimp, як і 1С, не стане продуктом, який при встановленні зможе закрити більшість завдань клієнтів: є унікальні складні бізнеси, де без додаткової розробки ніяк. «Але ми все ж таки орієнтуємося на те, щоб навіть базового набору функцій та налаштувань було достатньо для основної кількості клієнтів, щоб у них не було потреби доопрацьовувати продукт», - запевняє Юлія. Це одна з головних переваг, яка має допомогти перемогти головного монополіста.
Щоб вийти в нуль, стартапу необхідно 1000 клієнтів-платників (не за найнижчим тарифом). Команда Bimp упевнена, що таких результатів вдасться досягти менш як за рік. Допоможе як база наявних клієнтів, так і рекламна кампанія, яку розробили разом з агентством Grape.
Слідом - вихід на міжнародний ринок. Тут складніше: досвід роботи в Україні є, інша справа - суміжні ринки, особливо Європа та Штати. Але у Bimp впевнені, що після відкатки продукту на рідному ринку зможуть успішно запуститись ще й в інших країнах.